Segíts nekem

2013.05.18. 20:40

Segíts nekem, nem vagyok, sehogy se vagyok jó
Még egyszer akárhol, szólhat a magányról

Maradj itt, beszéljünk, mindegy mirõl
Segítség, bezártam a félelemtõl

Itt leszünk reggelig
Van még idõ
Csináljuk úgy...
Boruljunk be
Leszek vihar
Te meg a szél
Fújj el hamar

Segíts nekem
Itt vagyok...

Itt leszünk reggelig
Van még idõ
Csináljuk úgy...
Boruljunk be
Leszek vihar
Te meg a szél
Fújj el hamar


[Pegazusok Nem Léteznek. Segíts nekem, 2013. április]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr495967171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása