Csönded

2009.08.08. 10:50

Most elmondom, mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dicsérõ éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

E szó jó: csönd vagyok, csönded vagyok.
Ha rám így kedved van maradhatok,
ülhetsz csak tûrve, hogy dal nem dicsér,
se jel, se láng csak csönd, mely égig ér.

S folytatom mid vagyok, mid nem neked,
ha vártál lángot, az nem lehetek,
fölébem hajolj, lásd hamu vagyok,
belõlem csak jövõd jósolhatod.

Most elmondtam mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dicsérõ éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.


[Bereményi Géza: Csönded vagyok]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr775967815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eipi-1 2009.08.08. 18:23:15

Nyugodj békében, Tamás! Hiányozni fogsz! :(

Ilona 2009.08.09. 00:59:48

Csodálatos ez a dal is. Sajnálom, hogy elment. :) ...nagyon szerettem.

Ilona 2009.08.09. 01:02:10

Ezer bocsánat a jelért, késö éjjel már olyan figyelmetlen vagyok. :((( Nagyon sajnálom. :((
süti beállítások módosítása