Zuhanás

2009.08.03. 19:47

A nyári nap elkábít
Zuhan minden amit valaha tudtam
Az idõ csókol, a világ elköszön
Zuhan minden, amit valaha tudtam...
Ez minden amit valaha tudtam

Egy halott sikítás elnémít
Kihív minden amit valaha tudtam
Itt vagyok, vesztettem és gyõztem...
Kihív maga ellen minden

Egy halott álomban élünk...
Ha tudod mit jelentek -
Ez minden amit valaha tudtam...
Ez minden amit valaha tudtam

Állítsd meg a körforgást, ami megállítja a pillanatot
Én sírtam az esõt mely betölti a széles óceánt
Én próbáltam beszélni Istennel, az elérhetetlennel
Kerestem a Seholon belül és kívül
S mondtam, ha nem mentesz meg:
Kérlek többé ne vesztegesd az idõm...

(...)

Ford.: Selene
[Oasis. Falling Down. In: Dig Out Your Soul, 2008]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr685967830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.08.09. 01:08:18

Szép ez a fordítás. Gratulálok Selene. Nem könnyü, a lányom szokott segíteni nekem.
süti beállítások módosítása