Hajnali gond(olat)

2008.09.25. 06:45

Lestem kifelé
a ködös hajnalba
szürkeszín eső-
függöny mögül
rám vigyorgott -
fakó mosolyt
kért cserébe
a széles vásznú
Lét

[Selene, ma reggel]



A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr905968547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2008.09.25. 06:54:49

Ez most nekem is nagyon ismerős érzés...

Selene 2008.09.25. 07:00:21

Már annyira "hiányzott"... a héten még alig esett. Persze, ez is hozzátartozik az ősz hangulatához...

Ilona 2008.09.27. 00:47:26

fakó mosolyt kért cserébe a széles vásznú Lét Tetszik nekem. A kép is. A versedröl jutott eszembe, hogy a skyppy oldalán van egy versíró játék, majd nézd meg, én próbálkoztam, de olyan eröltetettnek tartottam, hogy nem raktam be. Másolat skyppy blogból: "Adva van egy vers,ez itt egyszerű, rövid, és mégis sokatmondó. http://www.szepi.hu/irodalom/vers/tvers/tv_201.html Ha játszol velem, akkor fogod elolvasod, majd az aktuális hangulatodnak, lelkiállapotodnak megfelelően átdolgozod. Fontos, hogy az általad keletkezett mű "egyben legyen", vagyis ne csak szavak egymás után szórt összevisszasága legyen benne. Jó az, ha nem gondolkozol sokat rajta, hanem leírod azt, ami rögtön az eszedbe jut. Ha ez megvan, akkor szépen kiírod a saját blogodba, teszel egy linket erre a bejegyzésre (hogy mások is megtalálják a játék szabályait), és arra a bejegyzésre, amelyikben találkoztál ezzel a játékkal. Ha sokan kapcsolódtok be, akkor kikerekedhet egy sajátságos lánc, amelyben minden vers egy-egy láncszem, egyedi és mégis közös."
süti beállítások módosítása