Költészet Napja

2008.04.11. 22:39

Csak hogy el ne felejtsük: nem csak József Attila született ezen a napon, hanem Márai Sándor is. :)
Mindenesetre ma a Költészet Napja van. Irodalomkedvelő vagyok, megünneplem ezt a napot a magam módján. Gyertyát gyújtok Költőink emlékére, és felidézem alakjaikat gondolataim között illetve kikeresem és elolvasom újra és újra legkedvesebb verseim... Ez a nap az emlékezet mellett a büszkeségé is - büszkék vagyunk arra, hogy szeretett költőink ily kincseket hagytak ajándékul a szívvel élő, -értő utókor számára. A mi lelkünk gazdagodik az ő lelkük végtelenségének szavakba formált lenyomatai által.


A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr625969859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juliette 2008.04.11. 22:43:44

Ma van?... egészen megfeledkeztem róla. De talán még nincs késő megemlékezni..

Selene 2008.04.11. 22:46:10

:) Igen... megemlékezni pedig sosincs késő... ;)

Ilona 2008.04.11. 23:36:49

Ma olvastam én is meglepödve, hogy Márai is és mást is megtudtam róla...akarod tudni?...:) Lehet, hogy tudod, de nekem mégis meglepetés volt. Nálam olvashatod.

Selene 2008.04.12. 17:17:54

Megnéztem. :) Köszönet érte!
süti beállítások módosítása