Üzenet

2008.04.02. 15:44

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr685969881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.04.03. 11:00:29

A célt meg kell találni, meg kell fogalmazni is és sokszor nem világos. De ha megvan, kitartóan kell ragaszkodni hozzá, mert olyan sokan vannak, akiknek nem tetszik...nem tetszik, hogy akarsz valamit és ilyenkor szokták azt mondani, hogy fafejü meg csökönyös és önzö...ekkor az ember megijed az ilyen erös jelzöktöl és lemond céljairól az ö "érdekükben"...és kuncognak a hátad mögött. Ezért nem hiszek abban, hogy a cél egyben a felelet is. Vagy rosszul értelmezem?

Ilona 2008.04.03. 11:17:12

Neked Selene...a célról és az megtalál téged...eljön az idö és azt fogod érezni, senki nem veheti el töled, a hited is megtalál. Minden, ami szép, megtalálnak. Weöres Sándor: Akik megtalálnak Én keresem a célomat: célom engem majd megtalál. Én keresem a hitemet: a hitem is majd megtalál. Én keresem a szívemet: a szivem is majd megtalál. Keresem azt, aki enyém: ő is keres majd. Megtalál. Én önmagamat keresem: egyetlen lesz, ki nem talál. Én keresem az életem: életem egyetlen halál. Én keresem halálomat és életem majd megtalál.

Selene 2008.04.03. 17:45:33

Ilona, köszönöm, Te az értelmezést átültetted a való életbe, néha tényleg így érezzük, ahogy írtad, de a lényeg, hogy ha megtaláljuk az elérendő célt, ami a szívünkből fakad, nem szabad mások véleménye miatt letérni az útról. A cél kérdés, mert mi fogalmazzuk meg, és ahogyan végrehajtjuk: az lesz a felelt.

Selene 2008.04.03. 17:46:30

Köszönöm a Weöres-sorokat... egyik kedvenc költőm... nagyon kedves Tőled!! :)

Etsuko 2008.04.03. 18:24:06

.... hozzád a legnehezebb kommentelnem egyetlen ember van még ilyen, akinél ezt érzem, csak nála másért...
süti beállítások módosítása