Kiss Judit Ágnes: geometria

2011.06.05. 16:56


Az vagy nekem, mi magadnak sosem,
és én benned magamnak idegen
alakként tükrözõdöm. Szüntelen
felfogni vágylak, s nem lehet. Hiszen

ahol te kezdõdsz, ott nekem már végem,
mit érzel, az te és nem én vagyok.
Utánad nyúlnék, s csak magamat érem,
és nem veled, magammal harcolok.
Minek tagadjam? Közös útra vártam,
vagy legalább egy keresztezõdésre,
ahol egymásba nyílnánk... Magyarázzam?
Hiába tágulunk bele a térbe,

mindez csak látszat, lázálom, mese,
mert síkjainknak nincsen metszete.


[Nincs új üzenet, 2007]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr445967425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása