Rég nem gondoltam ártó szellemekre,
kiváltképp erre nem. S itt van megint.
Te küldted - véletlen, és nem miattam.
Bejött ide, a hálóban kering,

azt súgja, nem vádoltál meg soha.
Nem kérted számon, mit miért csináltam.
Elõször gondolom, hibás vagyok.
Kínoz, hogy vársz. Kitartón és hiába.

Ne légy jó hozzám, úgysem éri meg.
Pazarlod csak erõd, kedved, s a vágyad.
Vagy úgy, mint én, ravasz lettél te is?
Már épp azzal büntetsz, hogy nem hibáztatsz?

Hogy rólam álmodsz? És akkor mi van?
Kísértet csak, ködkép, agyrém, csalás.
Hogy én is látom, pillanatnyi téboly.
Eltûnik majd, ugye? Egy villanás...


[részlet. In: Cigánykártya, 2009]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr895967487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anolin 2010.12.24. 08:26:17

Kedves Selene! Hosszú hallgatásod ellenére kivánok sok-sok boldogságot, örömet az ünnepekre.

Selene 2010.12.25. 15:23:06

Köszönöm szépen, Ilona. Neked is kellemes ünnepeket kívánok. Valóban egyre ritkábban járok errefelé, elnyel a világ, a napi gondok, pedig ez a blog nekem olyan, mint a nyugalom szigete. De majd megpróbálok a jövõben több idõt szakítani rá. :)

s.c. 2010.12.25. 22:47:44

Számomra is ezt jelenti a blog,kellemes ünnepeket kívánok Selene! :)

Selene 2010.12.26. 01:04:33

Örülök, hogy "látlak", kedves s.c., Neked is kellemes ünnepeket. :)
süti beállítások módosítása