Marsall László: Árnyéka

2009.12.09. 23:19

Ott kell lenned valahol mögöttem
nézek hátra senki sehol
lenned kell ott mögöttem valahol
rohansz elõttem is mögöttem
végtelen sugarú kör ívén rohansz
ha áruház kelme-falú útvesztõin
ha ellenirányú mozgólépcsõk
mindenkor másikán de hiába
hiába a létek szaporázása
a szökevény csigalassúsága
utolérjem valami zénoni gonosz
apória érvény tiltja
s marad: a Mögöttem kétes birtoklása
s marad: a bizonyosság haszontalansága:
délibáb-tükre lényednek magam is
magam is valaki JóCsöndHerceg
sietõs árnyékának árnyéka
magam is

[Szélketrec, 2002]
 
 
  

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr815967618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása