A Mindenség ajtajában én

2009.04.12. 20:34


Én emlékszem rád...

Úgy, hitted úgy:
Az út majd kifut,
Nincs több állomás...
De jött egy vonat
És füstje alatt annyi más...

Tűz, mért pusztít el,
Mért perzsel fel, mindent, mi szép?
Mért űz, száz léten át,
Ha minden hibád a lelkedben ég?

Múló időt,
Mint édes likőrt
Töltsd hát, újra itt!
Emlékezünk, s tán így létezünk
Holnapig...

Tűz, mért pusztít el,
Mért perzsel fel, mindent, mi szép?
Mért űz, száz léten át,
Ha minden hibád a lelkedben ég?

(...)

Mint szikra lobban, a szó, mit nem mondtál...
Minden egy pillanatban kezdődik el talán...
Hát én leszek, ki mindent újra él,
Én leszek a kezdet, én leszek a vég,
Leszek aki még,
Leszek aki száll...
Lángoló, vad ég,
Mindenen innen, mindenen túl, a Mindenség
Ajtajában én:
Rajtad állnak még az álmok, vagy
Minden üszkös kép...

Én emlékszem rád!

[Rúzsa Magdi. Iránytű, 2008]


* A zene beillesztésében köszönöm Paladin segítségét!- úgy tűnik, a tárhelyemre már nem is lesz szükség! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr295968030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paladin 2009.04.12. 22:09:20

nálam vmi miatt nem játssza le... :S de látom közben rájöttél, hogy kell beszúrni playlistet :) ha kell még segítség, tudod, hogy érsz el :)

Selene 2009.04.12. 22:22:40

Elvileg most már jó. Véletlenül kitöröltem az oldalon az elkészített zene lejátszót:) Még egyszer köszi! Remélem, már nálad is müx.

Paladin 2009.04.13. 12:33:27

műxik :) gratula hozzá
süti beállítások módosítása