Nem maradunk

2009.04.09. 20:59

Esős reggel, megint rád talált,
Valahol érzed még az illatát,
Hajában hó volt, akkor még jó volt
Csak nézted hogyan megy tovább...

Szíved vitte mégis hallgattál,
Miatta láttad szebbnek kopott ruhád,
Miatta hitted, könnyebb az élet,
Csak nézted, hogyan megy tovább...

Néhanap még érzed,
A tegnap a múlt, ami elkésett.
Néhanap még kéred,
Az isteni szót ami szebbé tesz.
Néhanap még várod,
A fényt, ahol jó, hogy ha elfáradsz,
Elfárad lassan az út,
Nem maradunk...

Ablakból kémlelt édes mennyország,
Titokban nézted furcsa járását,
Álmodtál róla, nem vált valóra,
Csak nézted, hogyan megy tovább...

Élére hajtogatott nagykabát,
Magadra öltöd minden éjszakán,
Tudod, hogy szép vagy, ne bánd a múltat,
Csak nézd, hogyan megy tovább...

Néhanap még érzed...

[Rúzsa Magdi. Iránytű, 2008]

* Sajnos a tárhelyemre valamiért nem tudok feltölteni zenét, klipje pedig nincs ennek a különleges hangulatú dalnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr425968048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paladin 2009.04.10. 12:42:13

ha gondolod, segíthetek zene ügyben. Igazából csak regisztrálni kell egy bizonyos oldalon, meg valamit átírni a blogod sablonjában...eléggé bonyolultnak hangzik, én egy órát szenvedtem vele, mire rájöttem, mit, hogyan. Ha kell esegítség, küldj egy üzenetet és leírok mindent ;) kellemes hétvégét!

Ilona 2009.04.10. 15:26:32

Nem hallottam ezt a dalt, valóban különleges. Róla jut eszembe, milyen sajnálatos, hogy nem kapta meg az állampolgárságot, pedig sokat tett érte...többet, mint egy harmadosztályú focista. :(( ...arról nem beszélve, hogy igéret is volt ez, ha megnyeri a Megasztárt... :(

Selene 2009.04.10. 18:15:27

Paladin, egy postagalamb röppent hozzád :)

Selene 2009.04.10. 18:18:45

Kedves Ilona! - Az az igazság, hogy eddig nem nagyon hallgattam Rúzsa Magdi zenéit (a Megasztárt sem néztem soha), mostanában fedeztem fel magamnak - én mindig fáziskésésben vagyok :D - és tetszik az "Iránytű" c. albuma. Leginkább ennek a számnak a hangulata... Magdinak pedig nagyon különleges hangja és egyénisége van szerintem.

Lui 2009.04.10. 21:23:49

Gyönyörű szám! Örülök hogy megismerhettem... :)

Selene 2009.04.10. 21:28:18

A többi szám is jó az albumon. Érdemes meghallgatni. :) (Olvaslak ám, csak mostanában nem sűrűn kommentelek.)

Ilona 2009.04.11. 01:07:50

...én is mindig fáziskésésben vagyok :) Magdit az Eurodalfesztiválon való szereplésén ismertem meg és késöbb a youtube-n a dalait, mivel tv2-t nem tudok nézni és mostanában egyiket sem. Jó, hogy beraktad, így az új dalait is megismerhetem. :)

s.c. 2009.04.11. 18:53:00

Szeretem a dalait,és ez egészen különleges...még nem hallottam.... :)

Selene 2009.04.12. 12:15:26

Majd egy számot még felrakok a blogomra az albumról, ami szintén nagy hatással van rám... biztos Nektek is tetszeni fog. :)
süti beállítások módosítása