The Phantom of the Opera *

2009.02.15. 16:44

*Pont, ahogy Ők éneklik...

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr795968161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi 2009.02.16. 10:13:18

Érdekes, én éppen szombaton hallgattam meg a lemezt. :) Igaz a magyar változatot. A könyvet többször is olvastam, mély benyomást tett rám. Szerintem fantasztikusan jó, és jól megírt regény. Hatására egy ideig az Erik becenevet (mai divatos szóval nick nevet) használtam. A citromail-re küldtem levelet, olvastad?

Selene 2009.02.16. 17:00:53

Nagy hatású mű... Gaston Leroux könyvét még nem olvastam (mielőbb pótolni fogom a hiányosságom), viszont számos színpadi feldolgozását láttam, a zenéjének pedig rajongója vagyok. Az amunte-fiókomba írtál?

Selene 2009.02.16. 17:02:43

Jah, igen, látom oda írtál. :) Bocsánat, rég nyitottam meg... Köszönöm. Válaszolni fogok!

Gabi 2009.02.16. 19:36:07

Jó újra "hallani" Rólad. Már hiányoztál. :))

Gabi 2009.02.16. 19:46:02

Én is szerettem volna megnézni, de valahogy sohasem jött össze. De.... Talán lehet, hogy csalódás lett volna. Biztos voltál már Te is úgy, hogy a könyv után a film csalódás volt. Én is ettől félek. De a zenéjét imádom! :)
süti beállítások módosítása