"Blog-ölelés"

2009.01.19. 00:35

Akiktől kaptam: Nalora, Pepita Ofélia, Vadmacs. Köszönöm szépen Nektek és visszaölelés itt is! :)





"Ha blogolsz, ha hiszel a "proximitásban " a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy mire kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni."

Tovább-ölelés Alessiának, Ametisztnek, Anolinnak, Bodzavirágnak, Indilánynak, Juliette-nek, Líviának, Loreley-nek... és Mindenkinek, aki erre jár!

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr775968232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessia 2009.01.19. 07:30:06

Köszönöm Selene. Egyelőre nem töltődik be a blogod teljesen, nem tudom átvinni, majd később megpróbálom. :)

indilány 2009.01.19. 16:16:59

Óh, köszönöm szépen! :)

vadmacs 2009.01.21. 17:21:13

Köszönöm :)

ametiszt 2009.01.21. 18:09:00

Köszönöm szépen Selene !

ametiszt 2009.01.21. 18:10:30

tudom Selene,és köszönöm és látogattalak mindvégig,csak nem volt erőm és kedvem sem blogolni,sem beszélgetni,de ettől függetlenül mindenkit olvastam az elmúlt hetekben,csak nem írtam senkinek ezért kérlek,ne haragugj rám,sok volt a gondom,és nem érdekelt semmi,ez sem...sajnálom,hogy így volt,ezen már utólag nem tudok változtatni most úgy érzem,végre meg tudok szólalni,ezért jöttem vissza a felsorolásból pedig sokan kimaradtak,de nem szándékosan bántó szándékkal,hanem mert ők sokat segítettek nekem ezekben a nehéz hónapokban azzal,hogy írtak nekem... nem akartalak megbántani,mert nagyon szeretlek

Selene 2009.01.22. 00:57:04

Semmi gond ametiszt, és nem bántottál meg. A komment nem sértődöttség miatt ment. Nekem is vannak ilyen időszakjaim. Jobbulást! (Az iwiw-ről is eltűntél? :O)

ametiszt 2009.01.22. 08:48:48

az iwiwet töröltem,ha érdekel,megírom miért láttam,hogy mit jegyeztél be.és akartam rá reagálni,de nem lehetett,mert a blogol vagy nem adta ide az oldalad,vagy nem tudtam beírni folyamatosan próbálkoztam vele,de nem jött össze,de nem csak a te oldaladdal volt így,a többi ugyanígy működött ahova éppen bejutottam,ott tudtam írni kommentet,ahova meg nem,az későbbre maradt közben te írtál nekem...neked sikerültma reggel pl. minden jól és gyorsan megy a blogolon,nem tudom,mi a baj vele,megint kicsi tán a szerver és ha sokan vannak,akkor várni kell legyen ma szép napod,puszillak!

Ilona 2009.01.22. 14:03:09

Köszönöm Selene. Az érdeklödést is nálam. Nagyon jólesett.

Selene 2009.01.22. 15:00:50

Ametiszt, privi ment!

Selene 2009.01.22. 15:01:31

Ilona, végre!! Már annyira vártalak! *ölel*
süti beállítások módosítása