Meddig?

2008.07.19. 15:17

remények
rögös
útján
lépked
a lélek
meddig?
hosszú
az Út...
építeni-
rombolni
kell hogy
befejezd
hibáid
úgy fűzd
fel mint
gyöngyöket
tág jövőd
kilincsére
akaszd ha
ajtódon
vágyak
kopogtatnak
álmaid
el sose
szalaszd

[Selene, 2008]



A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr15968959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.07.19. 20:09:06

"hibáid úgy fűzd fel mint gyöngyöket tág jövőd kilincsére"... Nagyon-nagyon szép sorok. Mindig találok szép hasonlatokat, gondolatokat Nálad, amiket magamban izlelgetem, momorgatom és azon tünödöm, hogy én is megfogalmazhattam volna tulajdonképpen.

Livia 2008.07.19. 20:27:31

Ez gyönyörű, s egyben nagyon szomorú is....:((((

Selene 2008.07.19. 23:13:33

Ilona, megpróbálhatnál verset írni. - Vagy esetleg próbáltad is már? Köszönöm a dicséretet. Ez nem is annyira vers, inkább egymás alá rakott szavak összefüggő hangulat-halmaza. ;)

Ilona 2008.07.20. 09:39:58

Nagyon régen próbáltam, de nem tetszettek...most nem érzek késztetést rá, így nem eröltetem. Nagyobb élvezet számomra csodálni másokét.

Selene 2008.07.20. 09:44:25

Nekem is csak nagyon kevés saját versem tetszik... és eltörpülnek az én irományaim a mások nagyszerű alkotásait olvasva. De azért írogatok, ha kedvem van hozzá - legtöbbször csak magamnak, számomra ez is az önkifejezés egy módja. :)
süti beállítások módosítása