Dreamwolf: Mesém *

2008.06.17. 19:42

dagályra apály felel
nem marad más
törött kagyló és csigamenhely

teremteni szeretnék
adni és félteni
éltetni
éjből a nappalba szeretni
csak...
...ennyi...
...vagyok
álmoktól járt tengerpart
hol hullámok érintenek
dagályra apály felel
nem marad más
törött kagyló és csigamenhely
vagyok távol-angyal
és közelse-ember
csak álmodozó
meseszerzet
ki nem látott igazságot
mert jóra rossz jött el

[Forrás: AMF]





* Az első vers, amelyet Dreamwolf-tól olvastam, és amelyben saját érzésvilágomból véltem részleteket felfedezni. Gyönyörű képek, s valami mély, átható szomorúság. Köszönöm, hogy a blogomban közzé tehettem. (További versek is lesznek még a költőtől.)

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr815969112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.06.18. 08:33:19

Köszönöm, megnézem öt is. Nagyon szép ez a verse, valóban. Legjobban: "vagyok távol-angyal és közelse-ember csak álmodozó meseszerzet ki nem látott igazságot mert jóra rossz jött el"

Selene 2008.06.18. 09:14:23

Ilona, pont ezek a sorok fogtak meg engem is! :O Elképesztő, mennyire hasonlóan "pendül a lelkünk" :) A "közelse-ember" és "álmodozó meseszerzet" kifejezések annyira elvarázsoltak...

Ilona 2008.06.19. 09:13:54

Egyszer írtad már, hogy mennyi mindenben egyezünk...igazán örülök ennek. :)

Selene 2008.06.19. 14:20:47

Írtam, de nem elégszer. :)
süti beállítások módosítása