Mintha szivárvány lenne,
de csak a pillán törik
meg a szomorkás tény.
Karodba simulni
észrevétlen, az idővel
lassan múlni.
Lassan, mint a
harmat-érintés.
Ha kell, átszököm másik
világba, utánad kiáltva:
Várj, jövök én is!
Beköltöznék egy virágba,
legyek sárga remény
gomblukadban hurcolászva.
Neked.
Csenddel, szelíden büntetsz.
Az üres kotta
furkósbottal veri a
taktust szívemen dobolva.
Te csak mosolyogsz
tovább, csendesebben,
mint bárhol bárki más.

[Angyalkavicsok , 2005]


 

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr715969123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etsuko 2008.06.15. 21:12:28

"Az üres kotta furkósbottal veri a taktust szívemen dobolva." Hú, de ismerős. :(

indilány 2008.06.15. 23:48:15

Óh, az egész vers nagyon szép... Nem ismertem, köszönöm!

Ilona 2008.06.16. 11:31:52

Nekem ez tetszik a legjobban ebböl gyönyörü versböl: "Beköltöznék egy virágba, legyek sárga remény gomblukadban hurcolászva."...ez annyira, de annyira szép!

Selene 2008.06.16. 12:09:27

Engem is annyira megfogott ez a vers... az egész. Reviczky Krisztina nagyon tehetséges költőnő. Két kötete van fenn a MEK-en, az egyik az "Angyalkavicsok" - amit belinkeltem - , a másik pedig a "Vészkijárat" http://mek.oszk.hu/04400/04439/

Ilona 2008.06.16. 16:31:23

Köszönöm az oldalakat. Megnézem öket.
süti beállítások módosítása