21 gramm

2008.05.11. 19:56

"Akár félünk a haláltól, akár nem, egyszer biztosan eljön. Mondják, halálunk pillanatában 21 grammot veszítünk a testsúlyunkból. Mindannyian. Néhány pénzérme, egy darabka csokoládé, egy kolibri súlyát. Vajon a lélek teszi ki ezt a 21 grammot? Vajon ezt a 21 grammnyi terhet azok viselik, akik túlélnek minket?"

Már régóta elő volt készítve a megnézendő filmek listáján, de ma
jutottam el oda, hogy megnézzem. - Letaglózott. Teljesen. Azt hiszem,
most első helyen van azon filmalkotások között, amelyek eddig a
legnagyobb hatást gyakorolták a 21 grammomra...
Már remegtem a végén, és épp akkor csörgött a telefonom, és két
értelmes szót nem tudtam kinyögni, visszahívlak, bocs, az elmúlt 124
percben kicsit meghaltam és még nem tértem magamhoz teljesen-- Egy
kicsit elvesztettem a 21 grammból, egy kicsit már megint felébredtem, és másképp nézem a világot. És mégis, mégis... kellenek az ilyen filmek. Nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr405969533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.05.11. 21:55:26

Valóban megrendítö és elgondolkoztató film, egyik kedvencem, mert a szinészt is, Sean Penn-t nagyon kedvelem. Tudtad, hogy kivülröl mondja a Babits verseket, pedig szerintem nem könnyü megtanulni. http://nol.hu/cikk/468569/

Alessia 2008.05.11. 22:17:08

Jaj. Én még nem mertem megnézni. :O

vanguard 2008.05.11. 22:23:35

sztem is fantasztikus. ha van alkalmad, vhogy nézd meg a Táncos a sötétben c. filmet is... kíváncsi lennék a véleményedre.

katalizator 2008.05.12. 10:16:27

Tyű, emlékszem, én egyedül néztem a moziban. A hatás ugyanez volt. :) Köszönöm szépen a kommentet! :) Szép napot!

Selene 2008.05.12. 23:47:08

Ilona: én is kedvelem Sean Penn-t, ebben a szerepben is bámulatosan játszott és kisugárzása van, ami a filmeiből kitűnően átjön. Köszönöm a cikket, érdeklődve olvastam. Alessia: nem tudom, lelkileg fel lehet-e készülni rá... Vanguard: köszönöm a filmajánlót, hallottam már róla, azt hiszem Björk is játszik benne? - igyekszem megnézni és ha sikerül, majd írok róla véleményt. Katalizátor: köszönöm a látogatásod :) Azt hiszem, én kicsit még mindig a hatása alatt vagyok, pedig már eltelt egy nap, amióta láttam. Félelmetes.

pp 2008.05.13. 10:19:17

Én sem láttam még...de nem tudom megnézzem-e egyáltalán..%eek%
süti beállítások módosítása