Írni

2008.03.12. 00:13



"Az én egészségem az írás, ahogy az élményeimet sztorivá, költeménnyé, regénnyé csiszolom, ezért szenvedtem, vagy inkább, ezért jó, hogy szenvedtem és megjártam a poklot, ha még nem is minden poklokat. Nem élhetek magáért az életért, csak a szavakért, melyek föltartóztatják az áramlatot. Az életemet, úgy érzem, nem is élhetem addig, amíg vannak könyvek és történetek, melyek az időben folyamatosan újrateremtik. Túl gyorsan elfelejtem, hogy is volt, és az itt és most rémületébe zsugorodom, múlt nélkül és jövő nélkül. Az írás feltöri a halottak kriptáit, és az egeket, melyek mögött ott rejtőznek a jövendölő angyalok. Az agy teszi, csak teszi a magáét, szövögeti a hálóját."


[Sylvia Plath]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr485969978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.03.13. 13:29:08

Milyen igaz, én is így vagyok az írással és az agyam az jár...
süti beállítások módosítása