Edvard Kocbek: Szivárvány

2014.01.02. 17:36


 
Azt hittem: holdfény,
de mikor megmozdultam,
tudtam – a csönd.

Azt hittem: csönd,
de mikor kinyílt a szemem,
tudtam – a sötétség.

Azt hittem: sötétség,
de mikor megsimogattam,
tudtam – a gyöngédség.

Azt hittem: gyöngédség,
de mikor meglelte a szám,
tudtam – a fájdalom.
 
[Éjszakai ünnepély, 2006. Ford. Csordás Gábor]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr935967061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása