Ne keress engem

2012.10.13. 21:38

 
Vedd át tõlem a terheket
Ha innentõl vinnem már nem lehet
Tovább
Remélj vagy tegyél csodát

Magadra öltsd fel az arcomat
Mielõtt még az alkonyat
Leszáll
Egy szebb jövõ partjainál

Még rázza a bordák ketrecét
Emléket pumpál szerteszét
A szívem
De megáll majd szép szelíden

Szobámnak kulcsát átadom
Rend van bent, de a fájdalom
Színét
A kárpitok itták be rég

Más útra térek
Ha megállok itt
Ne keress engem
Se másvalakit
Szerettem, botlottam
Minduntalan
Ne keress engem
Ha a dalnak vége van

Alábbhagy minden vetélkedés
Értelmét veszti a kötél, a kés
A szívem
Megáll majd szép szelíden

Utókor nem jön, se vízözön
Még élek, de lélekben költözöm
Tovább
Remélj vagy tegyél csodát

Más útra térek
Ha megállok itt
Ne keress engem
Se másvalakit
Szerettem, botlottam
Minduntalan
Ne keress engem
Ha a dalnak vége van


[Ákos. 2084, 2012. október]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr335967292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása