Folt

2012.04.08. 16:56

tiszta szövet
fehérbe vegyülõ
álomgondolat
az élet

fehér vászonra
bíborként ömlõ
vörösborfolt
az éned

[Selene, 2012. április]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr445967344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.c. 2012.04.10. 21:39:52

Fantasztikus,a képet is te csináltad? :)

Selene 2012.04.10. 22:59:39

köszönöm! a kép nem az én érdemem (:

anolin 2012.04.10. 23:58:28

Amikor olvastam ezt a kis versedet, akaratlanul is egy régi Cseh Tamás dal jutott eszembe és vele együtt egy régi korszakom. "Levertem én az asztalról a kőre egy poharat,és széttörött. Sabálytalan tócsa maradt szűk konyhánk kővén a borom oly érdekes volt. Ujammal elvezetni rajzolgatni ezt meg azt... ...Egyre fogyott vörösborom de ezért még lerajzoltam magamat rút figura mely kőre csak rajzol rajzol már attól tart a kőre kit rajzolztam az a figura, ki én vagyok: ott marad... Sírjak vagy nevessek én Oly ronda voltam konyhám kővén úgy ahogy rajzoltam én csúf magamat szegény, szegény sírjak vagy nevessek én oly ronda voltam konyhánk kővén úgy ahogy rajzoltam én csúf magamat... szegény, szegény."

s.c. 2012.04.13. 20:52:47

nem baj,szuper.. :)
süti beállítások módosítása