Sors a neved

2009.10.25. 11:55

Mint egy olcsó filmzene,
Mit nem hallgat már senkise:
Lettem, értsd meg!
Nekem most néma lett szavad,
Itt lenn a zongora alatt
Várom végre hogy jön
Egy ördög majd a mennybõl,
Talán majd angyalt küld a pokol
Hogy igen, minden vesszen egybõl,
Amit a szív a szemétbe szór...

De nem lesz mindig az,
- Bármit is akarsz -
Csak amit a lélek eléd tehet
Nem megy minden úgy,
Csak elkísér az út

A sors a neved!

Mint egy eldobott virág
Mit sok száz láb tapos ma már
Lettem, értsd meg
Nekem most semmi nem szabad 
Hát mosoly tépi arcomat
S várom végre, hogy jön
Egy ördög majd a mennybõl
Talán majd angyalt küld a pokol
Hogy igen, minden vesszen egybõl,
Amit a szív a szemétbe szór...

De nem lesz mindig az...

Hát semmibe lépsz
Vagy a szívedbe marsz
Játszani kell, még ha bele is halsz...

De nem lesz mindig az ...

[Rúzsa Magdi. Ördögi angyal, 2006]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr235967650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.c. 2009.10.25. 13:47:41

Jó kis dal..szeretem.. :)

Selene 2009.10.25. 14:57:18

:) Szerintem is nagyon jó felépítésű dal és Rúzsa Magdi hangja is nagyon illik hozzá.
süti beállítások módosítása