"reménybe ágyazott lét"

2009.06.06. 18:43

"Azt tanultam..., hogy az ember az a fajta élõlény, amely élete során szüntelenül reménykedik, jövõjérõl képzeleg, és azért küzd, hogy ezt beérhesse. Képlete: reménybe ágyazott lét. Embernek lenni, annyit tesz, mint úton lenni. Az ember a remélõ. Azon a sziklaélen lépked, mely az el-eltûnõ most és a mindig újra felmerülõ még nem között vonul."

[Déry Tibor. Képzelt riport egy amerikai pop-fesztiválról, 1971.]


A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr475967939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.06.07. 23:28:35

Olvastam annak idején ezt a kisregényt és bevallom, kicsit meglepödtem, milyen remek musical lett belöle. Valahogy unalmasnak tartottam.

Selene 2009.06.14. 16:23:47

Érdekes, először én is unalmasnak tartottam. Később értettem meg igazán a mondanivalóját.
süti beállítások módosítása