Délelõttök a kádba'

2009.05.15. 23:04

Te vagy a hab a fürdõben
Libamáj vagy a hûtõben
Te vagy a sóhaj a paplanon
Jégvirágok az ablakon
Te vagy a tavaszi áradás
A vihar elõtti villámlás
A folyton nyüzsgõ Oktogon
Az összenézés szombaton.

Te vagy a kulcs a kilincs alatt
Te vagy a fütty a madárba'
Egy jegyszedõ vagy a dagályba'
Minden szavad felém szalad
Te vagy az ágy, a párna
A délelõttök a kádba’

Te vagy a csókolatlan száj
A propellerrel borzolt táj
Az ökörsütõ huszárok
A fényképezõ japánok
Te vagy a kocsiban a duda
A túróscsuszás Óbuda
A nedves mezõk illata
Az egyetlen, ki megkapna

Te vagy a kulcs a kilincs alatt
Te vagy a fütty a madárba'
Egy jegyszedõ vagy a dagályba'
Minden szavad felém szalad
Te vagy az ágy, a párna
A délelõttök a kádba’

Te vagy a kulcs a kilincs alatt
Te vagy a fütty a madárba'
Egy jegyszedõ vagy a dagályba'
Szerelmesen zebrán szaladsz
Alkonyat lesz, ruhátlan
Megfürdünk a Dunában...


[Fák, Denevérek, Piócák, 2007]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr935967961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.05.16. 09:44:03

Nagyon tetszett a klipp is, a dal is. pl. a túróscsuszás Óbuda olyan találó. :) Péterfy Borit nem ismertem. Köszönöm. Nagyon kellemes hangja van és tetszik a stílusa is.

Selene 2009.05.16. 10:01:18

Nálam most No1-zene - hallgatom kifulladásig. Az album többi számával is érdemes megismerkedni. :) Szerintem is nagyon egyedi kellemes hangja van Borinak.

Lui 2009.05.16. 11:45:19

Annyira szép ez a szám..miután először meghallgattam 2 hétig abba sem tudtam hagyni.:)

Paladin 2009.05.18. 14:09:13

érdekes szám...a klippje is nagyon profi

Selene 2009.05.18. 20:54:44

Lui: megértem, én is nagyon szeretem :) Paladin: tényleg nagyon kreatív a klip :)

amerika24 2009.06.01. 09:14:22

Ez nagyon tetszik....!!!!:)....köszönöm, hogy megmutattad....ezt elküldöm a barátaimnak, annyira jó a kilpp is és a szöveg is....:)
süti beállítások módosítása