Moon River *for inspiration*

2009.01.15. 00:08

Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.

Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.

[Katie Melua előadásában]

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr655968256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadmacs 2009.01.15. 09:49:40

Drága Sel, ajándékod érkezett hozzám! Ölellek

G 2009.01.16. 14:15:36

Szép. Több, mint zene és szöveg.

Selene 2009.01.17. 21:42:46

Vadmacs - ezúton is - köszönöm és *ölel* G - egyet értek.

G (mint Gergő) 2009.01.19. 15:27:07

Igazából nekem azért is több, mert erről egy Ákos dal jutott az eszembe: "Hello, hello, újra itt vagyok, Vissza kellett jönnöm hozzád, és lehet, hogy maradok. Tudom, tudom, nem láttál rég, Bármit is mondasz, szemedben a megértés tüze ég. Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel, Sajnos nem állnak össze a mondatok, Én nem ide jöttem, nem ezt akartam, Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó, azt, hogy minden bűnöm megbocsátható." Persze, lehet, hogy ez csak az én butaságom.

Selene 2009.01.19. 23:36:39

Gergő, érdekes párosítás!- inkább elgondolkodtató, mint butaság. :)
süti beállítások módosítása