Psittacula krameri

2008.08.14. 16:13



* Kis Sándor papagáj. Egzotikus állatkiállításon fotóztam, nagyon szelíd volt, a kezemből evett és folyton pózolt, mialatt fényképeztem. :D Első pillanattól a szívemhez nőtt, legszívesebben haza hoztam volna. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr1005968781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2008.08.14. 19:14:03

na de már egyet hazavittél :-) úgy néz,mint aki szeretett volna veled menni ölellek

Ilona 2008.08.16. 09:23:20

...és biztos jól érezte volna magát...az állatok megérzik ezt. :) ...Valamiért a kis alföldi gyerekek jutottak eszembe most, akiket kihelyeztek nevelöszülökhöz. Azok ölelgettek, néztek így rám, hátha elviszem öket. Megrázó élmény volt nekem.

Selene 2008.08.16. 20:37:03

Ilona, annyira szerettem volna elhozni, majd' megszakadt a szívem érte... tündéri madárka volt... a madarak az egyik gyengém, imádom őket.
süti beállítások módosítása