Wien

2008.07.09. 22:49



A Dunán Bécs felé...



Hundertwasser-ház... az extravagáns épület ;)



Belvedere, barokk csoda és pompázatos kert



Bécs látképe a Stephansdom tetejéről

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr225969009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2008.07.10. 09:32:44

Hundertwasser-ház...igen, nekem is tetszik. Mégis, nem fér a fejembe, hogy miért nincs belöle több, hiszen használt anyagból készültek, (olcsó!)fantázia-dús, üdítö látvány a néhány ronda szürke szabvány épület között...

Selene 2008.07.10. 14:57:09

Azt beszélgettük a kollégákkal, hogy ez a ház már szinte az igénytelenségig sokszínű, mégis mindenkinek tátva maradt a szája, amikor megpillantottuk. :D Máskülönben mi mást várhattunk volna Hundertwasser úrtól, mint az effajta polgárpukkasztó különcséget. :) Nekem nagyon tetszik.

Livia 2008.07.10. 15:04:23

Itt még nem jártam. Nagyon szép hely lehet Bécs.:)

sesame 2008.07.10. 19:04:14

a város szép, csak a németet nem szeretem. Soha nem tanultam, de hallgatni sem szeretem(egyszerűen irritálja a fülemet). Nekem London az álom út! (angolt tanultam, csak nem beszélem)
süti beállítások módosítása