Áldozz fel

2008.06.01. 20:32

Hmm... nem gondolam volna, hogy van új a nap Ákos eddigi zeneműve alatt, amit én még nem hallottam. Márpedig most, hogy hallgatom a gépemen tárolt Ákos-összest sorban, nos igen, hamar rájöttem, ez nem az Átkozz el a Karcolatok albumról, hanem az Áldozz fel az Indiántáncról. Akárhogy is nézem, ez nincs rajta azon az ősrégi anno 95'-ös kazettán, - kéremszépen, igen, kazettán, mert akkor még magnóztam ezerrel, óóh, régi szép idők - szó mi szó (lá-ti-dó): nekem ez az Ákos-dal mindeddig kimaradt az életemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://selenidea.blog.hu/api/trackback/id/tr55969259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sesame 2008.06.01. 21:41:26

Szeretem Ákost is..régebben nem értékeltem a művészetét, de most már bírom. Akkor fogott meg amikor tv-ben láttam az élő nagykoncertet, amit vonósokkal csinált..megfogott..aztán előkotortam a lemezeit(nincs sok)

Boci 2008.06.01. 21:43:43

Én meg akkor láttam először, mikor feltűntek a Csillag születik versenyen. Ha minden igaz, 86-ban. (nem vagyok mai csirke)

Selene 2008.06.01. 21:59:44

Én a Bonanza-korszak óta kedvelem Ákost. Nah jó... bonanzás voltam :D Azóta is tisztelője, csodálója vagyok Ákos tehetségének.

Selene 2008.06.01. 22:01:33

Boci, üdvözöllek a blogomon, én is jártam ám a blogodon néhányszor. :)
süti beállítások módosítása